بخونی ضرر نمیکنی

زندگی رو دوست دارم  با تموم بد بیاریش
عاشقی رو دوست دارم با تموم بی قراریش
من می خوام اشک رو بفهمم وقتی از چشام می ریزه
تنهایی گر چه کشنده است واسه من خیلی عزیزه
تو کتاب نوشته عاشق خیلی تنهاست ، خیلی خسته ست
جای بارون بهاری ، روی چترهای شکسته ست
اما من میگم یه عاشق همه ی دنیا رو داره
همه چترا رو باید بست وقتی آسمون می باره
نون عشقو می خورم ، منت نانوا ندارم
تن سوخته عاشقم ، با کسی دعوا ندارم
توی دنیایی که گرگ و بره گی تو ذاتشه
من می خوام خودم باشم ، با هیشکی کاری ندارم
زنده بودن نمی خوام ، زندگی قاموس منه
فقط و فقط دو رنگی ، تنها کابوس منه
گرچه خاکم زیر پا ، اما غرورم آسمون
مشکی رنگ عشقمه ، ترانه ققنوس منه
کاش میشد دارو باشیم ، نه زخم کاری نه نمک
قطره ی آبی باشیم رو قلبای پر از ترک
واسه عشق و عاشقی ، تو سختیهاش کم نذاریم
واسه ی خودمون آدمی باشیم نه آدمک
خیلیا میگن که عاشقی رو دیدار بدونیم
اما من میگم که عشقو طرح دیوار ندونیم
من می خوام که مثل موج نباشم ، اما بمونم
کاش میشد تو عین سختی باز هم عاشق بمونیم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ

کتاب دوست داری یا پول؟هر دو؟!!!پس بخون
سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

شبکه اطلاعات کتاب ایران (Iran BIN)

شرح سیستم :
پورسانتهای آن به ازای قرارگیری هر یک نفر در شاخه راست و یک نفر در شاخه چپ 2000 تومان است. این سیستم بسیار سریع پیشرفت کرده و تا روزی حداقل 128000 تومان امکان کسب درآمد در آن وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.yahoohadi.blogfa.com رجوع نموده و اطلاعات بیشتر را از این سایت بدست آورید.
نحوه دریافت پورسانت :
به حساب بانکی شما واریز می شود.
نکته آخر :
مردم بخاطر ندانستن موضوعات شکست نمی خورند بلکه بخاطر عمل نکردن و امروز را به فردا انداختن عقب می مانند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد